Sidor

S Ö N D A G S B I L D E N



Varje söndag ges de bloggare som är medlemmar i Fabriken möjlighet att länka till sin söndagsbild. En bild som inte nödvändigtvis måste vara kategoriserad som inredningsbild, tvärtom. Just söndagsbilden är fri att tolka hur som helst och det är alltid en fröjd att besöka de olika bloggarna och se vad de bjuder på för bild.
 
Bilder som vi finner lite extra fina, roliga och inspirerande kan komma att visas här på Fabriken och idag ser vi fina naturtoner som vi fann på Wikers liv sist vi samlades för söndagsbild. Visst är de vackra.
 
Välkomna att bidra till säsongens första samling av söndagsbilder
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Nä men... skulle bara kika in för att kolla om det redan lagts upp en söndagsbild, och så ser jag mina egna bilder från förra omgången! Vad roligt att få synas här!!! Vad GLAD jag blir! Tack för att få den äran! =)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Hej! Så roligt att fabriken är igång igen! Den här hösten ska jag vara med och är taggad till tusen :)

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder som maria tagit. Kul att det är på G igen.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Mitt bidrag kom aldrig med...undrar just vad jag gjorde för fel...kul att se alla bilder
    :) Kram

    SvaraRadera