Sidor

SÖNDAGSBILD



Förra veckan bjöd Annixen, Vita Hjärtan, Elvornas hem och Piazzan på söndagsbilderna ovan. Det är alltid med en skön känsla jag landar in på dessa bloggar och klickar mig runt en stund. Stort tack till er!
 
Dagens väderleksrapport lovar oss en underbar och sommarlik septembersöndag och jag hoppas att vi är många som får tillfälle att njuta utomhus. Men när vi rundar av söndagen så hoppas jag ändå att vi har samlat ihop ett fint litet gäng med söndagsbilder. Men vi möts utan tvång och prestige;)

kram | tina
 
 

10 kommentarer:

  1. TACK för gulliga ord! :)
    Kram Evelina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Evelina!
      Det är jag/vi som tackar dig :)

      kram

      Radera
  2. Fantastiskt fina och härliga bjöd på här då

    SvaraRadera
  3. Jag säger också ett stort tack till dig :)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Kanske fel plats att komma med denna fråga... men jag undrar lite smått om torsdagstemat Vardagsrum, uteblev? Eller är det jag som inte fattar var jag hittar det här på sidan?
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Undrar detsamma om torsdagstemat var det tog vägen?

    SvaraRadera
  6. Väntar också på torsdagstemat..??

    SvaraRadera
  7. Väntar också på tema och söndagsbilden. Men förstår verkligen att det kan bli stopp i fabriken ibland eftersom det sköts av eldsjälar som är helt mänskliga och kanske inte alltid hinner med inläggen. Kram till Dig Tina.
    Sofia

    SvaraRadera
  8. ...och söndagsbilden 15.9......?

    SvaraRadera
  9. Även jag inser att det blivit lite trubbel men uppdateringen...hoppas det löser sig ...tycker det är så kul med inspiration här / Kram Pernilla

    SvaraRadera