Sidor

ÄNTLINGEN TEMA

 
Ett favorittema. Som kom  senare än planerat men ändå precis i rätt tid. Lite extra efterlängtat och galet uppskattat. I detta återkommande tema är det en ren och skär, och näst intill obeskrivliga  inspirations-kick som blir resultatet. Varje gång.
 
Eftersom möjligheten att länka sitt tema-bidrag denna vecka inte riktigt höll sig inom planerad tidsram kommer det att vara möjligt att länka från din blogg ända tills i morgon kväll  om du är medlem. Om du inte är medlem i Fabriken men är sugen på att bli det kan du läsa HÄR hur du kan ansöka. Ni som redan har ansökt men inte fått någon återkoppling är hjärtligt välkomna att söka igen eftersom det verkar som om ett stort antal ansökningar kommit bort på grund av ett tekniskt missöde. Vi beklagar och hoppas av hela vårt hjärta att ork lust och en aldrig sinande lust att inspirera finns så ni  återkommer med en ny ansökan i höst.
 
Sköt om er!
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Fin bild Tina! Som vanligt!
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Fin bild Tina! Som vanligt!
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Men varför stängt redan....trodde jag hade hela kvällen på mig ....ja ja...får länka in på söndagsbilden istället då...nu när jag väl fått ihop mitt moodboard. :)
    Får ju skylla mig själv när jag är ute i sista stund...
    Sofia

    SvaraRadera