Sidor

EN GLIMT

karin A

Så var början här, för samtidigt som Anna tar emot våra hyllningar och vi med magont försöker beskriva hur mycket vi kommer sakna henne, så är detta ju faktisk början på något nytt. Fast nu ska vi inte slå på stora trumman och förvänta oss  revolutionerande förändringar. Nej, det allra mesta kommer att vara precis sig likt. Så som vi vill ha det i Fabriken.


på landet vid havet | house number 15
 
 
I morgon är det dags för TORSDAGSTEMA igen och denna vecka lät det ju återigen dröja på sig innan ni fick möjlighet att sätta i gång. Förklaringen till det är prioriteringar. Viktiga prioriteringar som jag gjort och där familj och barn fått stå i fokus. Den cyniske skulle kunna säga att det är en omskrivning på dålig planering. Men nej.
 
Vi har två skolstarter i familjen. Två nya skolor, och två helt nya klasser ska läras känna de kommande veckorna. Fabrikens torsdagstema är öppna för kreativa tolkningar kring temat med hem och  inspiration som gemensam nämnare. Denna veckas tema har en stark vardagsanknytning som för många, men givetvis inte alla, känns aktuell i dagarna.
 
 
 
peppar o vanilj | miaw inredning
 
 
Denna veckas torsdagstema är EN PLATS ATT VÄXA PÅ
 
Fler tankar kring och tips gällande veckans tema kommer framåt kvällen och då kommer ni också att få reda på fler utmanande och inspirerande Torsdagstema att se fram emot under den närmsta tiden.
 
 
 Vi ses snart | tina
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Vilket roligt och utmanande tema! Tankarna börjar snurra på en gång :) Ser fram emot allt kreativt här!

    SvaraRadera
  2. Länge leve din inspirerande optimism Weronica :)

    SvaraRadera
  3. Oj, vilket spännande tema :).
    Anna, jag vet att du prioriterar annat och det är 100% OK, men skulle du vilja vara gullig och lägga in mig med ny adress när du har tid? Jag har http://hus30.se numera och vill ligga kvar under kategorin "Industri - Bohemiskt".
    Tack snälla på förhand!

    Kram Ulrica Hållén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ulrica

      Nu är det så att Anna har backat ett stag tillbaka och är inte längre administratör här på Fabriken. Men jag ska ändra din adress:)

      Med vänlig hälsning Tina

      Radera
    2. Ja, men så pinsamt, jag skrev fel namn :/. Jag skulle ju skriva till dig, för att Anna har klivit tillbaka visste jag ju. Nåja, vad gulligt att du fixar :)

      Radera
  4. Vilket utmanande tema! :) Det tål att kluras på. Och du Tina vi måste alla prioritera ibland. Fabriken finns ju kvar! Kram

    SvaraRadera