Sidor

13 | 04 | 07



En liten vecka in i april och dags för Fabrikens första aprilsöndag. Om allt vore som det borde  så skulle vi i morgon inspirera varandra med glada bilder på tussilagos och knoppande vitsippor och inbjudande kaffe-på-trappan-i-solskensbilder. Fast i mina trakter är det lite ont om detta. Tror jag. För i ärlighetens namn så har jag befunnit mig i den förhatliga influensabubblan de senaste två veckorna och har knappt orkat att ens titta ut. Så jag kanske blir glatt överaskad i morgon. Våren  är förhoppningsvis mer på plats än vad jag är medveten om, och kanske bjuder någon av er på en inspirerande vårblomma.
 
Om inte annat så kommer Anna och jag att bjuda er på både chans att delta i en fin utlottning och en presentation av nya medlemmar under kommande vecka!
 
 
kram | tina o anna
 
 ♥
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar