Sidor

enkelhet, konst och ljusa toner







Vi njuter som vanligt i fulla drag när vi sveper över era bidrag och alltid finns det bilder som flirtar aningens lite mer än andra med vår "glimt-radar". Denna gång föll vi för dessa och vill gärna visa och tacka de duktiga Fabriken medlemmar som står bakom. Tack!

Men exakt vad är det egentligen som gör att just de här bilderna är bra? Vad tycker ni?  Vi vet vad vi tycker och vill mer än gärna höra vad ni tycker. Vad är en bra bild egentligen?


kram | anna o tina





3 kommentarer:

  1. Tänkte att en besökare kunde få bidra med en liten tanke. ;)

    Egentligen är det ju helt omöjligt att sätta fingret på exakt vad det är. Oftast är det väl bara något som känns - i hjärtat - eller i magen.

    Eller så är det något som får det att kittla lite extra i synnerven. Ett skickligt fångat överraskningsmoment?

    Något som vänder på perspektiven, det invanda, något som kanske ställer allt upp-och-ner till och med. I just det där evighetsfrusna ögonblicket.

    Eller så är det "bara" något som är så vackert så att man helt tappar andan.

    Fast egentligen vet jag inte alls vad det är. :)

    Men att ni gör ett superjobb här inne - DET VET jag. Heja! Gillar verkligen att smyga mig runt bland "arbetarna", särskilt nu efter den sköna nystarten i höstas!

    /helena

    SvaraRadera
  2. Vad som är vackert, fint ,bra, konst eller enkelhet är ju så individuellt. För mig kan det vara just det jag ser eller hur det hela blev till liksom. Vad man är på för humör spelar roll och så naturlig skönhet gillar jag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. fint! tror det är det ljusa i bilderna och enkelheten som ger en rofylld känsla man gillar. nästa söndag är jag också med på söndagsbilden! så himla bra grej.

    SvaraRadera