Sidor

TANKAR om fabrikens TISDAGTEMAN


Hej alla fabrikanter! Under tiden som fabriksbloggen funnits har vi funderat en hel del på hur fabriken ska utvecklas, och hur vi ska få medlemmarna mer synliga här på fabriksbloggen.
-
En av våra idee´r är, att istället för att annaleena eller jag gör tisdagtemainläggen här på bloggen, låta ni medlemmar i tur och ordning ta hand om tisdagstemainläggen.
-
Tanken är att vi för en månad i taget skulle välja ut 4 medlemmar som skulle få varsin vecka att ta hand om. Medlemmen skulle sen få veta vilken tema och vilken måndag [vi gör ju alltid inlägget måndagen innan] hon ska ta hand om temat. Den medlem som har ansvar för veckans temainlägg skulle då måndagen innan presentera sitt tisdagtemainlägg här på fabriksbloggen.
Vi andra medlemmar lämnar sen som vanligt på tisdag en kommentar med länk till vårat eget inlägg, under veckans temainlägg.
-
Detta är bara ett första förslag, men vi vill gärna höra vad ni tycker om ide´n. Vi tänker att om det känns okej för er, skulle vi till en början köra en testmånad för att se hur det hela funkar. Kommentera gärna! / caisa
-
PS. Vill än en gång uppmana alla medlemmar att kolla att er blogg finns med i medlemslistan i svarta balken ovan, eftersom vi eventuellt kommer att använda oss av listan ifall vi kör igång med detta projekt.

51 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag tycker att det låter som en spännande ide! det finns ju så mycket kreativitet och lust bland oss "fabrikskollegor" att man blir alldeles hänförd stundtals! Lika härligt varje gång jag minglar runt här inne i Fabriken =)

    Jag tycker att detta vore en utveckling väl värd att prova!Heja!

    K r a M // T i n a

    SvaraRadera
  2. Absolut! Det låter som en rolig idé. Det finns så mycket kreativitet som puttrar här, så bara roligt att ta tillvara på det på olika sätt här på sidan.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också att det låter som en toppen idé!

    SvaraRadera
  4. Jaaaaa, det låter som en super rolig idé!!!
    kram J

    SvaraRadera
  5. Det låter som en jättekul ide! Trycker jag verkligen ska bli kul. =)

    SvaraRadera
  6. Det låter roligt. Inspirationen flödar härinne.

    SvaraRadera
  7. Det lät ju superkul! Tycker absolut ni ska köra på den idén!

    SvaraRadera
  8. Tycker verkligen att det var en toppenidé!

    Så mycket kreativitet som finns bland oss alla betyder ju att det bara kan bli toppenutmaningar, plus att vi som är medlemmar får lite mer att bita i!

    SvaraRadera
  9. Jätte bra ide!

    Kikade efter min blogg i listan, men den fanns inte med www.mittlhem.blogspot.com

    Linda
    Mitt lilla hem

    SvaraRadera
  10. Låter som en väldigt bra idé! Inte bara blir det utmanande för en ny bloggare varje vecka, men det ger ju också oss andra chansen att lära känna en ny blogg lite grann. För oavsett hur ofta man surfar omkring bland alla bloggar som ligger här på fariken, känns det som om man varje gång hittar en ny favorit. Blir ett bra komplement till månadens inspiratör och gästbloggare.

    SvaraRadera
  11. Det låter som en jättebra idé! Tycker jag skulle vara jätte roligt!
    http://roomofkarma.blogspot.com/
    kram CC

    SvaraRadera
  12. Ideén låter bra. Min blogg finns tyvärr inte med under medlemmar.. :/

    Evelina Vita-Hjärtan (www.vita-hjartan.blogspot.com)

    SvaraRadera
  13. Låter spännande!!!

    Ha en bra Helg;o)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  14. Det låter som ett bra förslag!

    SvaraRadera
  15. bra ide!
    jeg bidrar gjerne! :)

    SvaraRadera
  16. forresten så er Åpent hus inte med i medlemslisten ennu.

    SvaraRadera
  17. Det hørtes ut som en flott ide (og hvis jeg skal skrive innlegg så får dere enten hjelpe meg med oversettelse til svensk, eller så får dere etter beste evne forsøke å forstå norsken min :)

    SvaraRadera
  18. Kul idé! Jag skulle gärna vara med som medlem också! Behövs något speciellt för det?

    SvaraRadera
  19. Jag kan inte göra annat än att hålla med alla föregående talare. Detta låter verkligen som en jättekul idé!!

    SvaraRadera
  20. Åh vilken kanon bra ide'! :)


    Min blogg var inte med på listan...

    Www.hilmashus.blogspot.se

    SvaraRadera
  21. Det ska ju givetvis stå .com på adressen i föregående kommentar :)

    SvaraRadera
  22. Hej ..ja varför inte:)..låter som en kul ide´..Pia

    SvaraRadera
  23. Håller med vad som sagts, en jättebra idé!

    Häsln , Maria

    SvaraRadera
  24. Kjempespennende! Å litt utfordrende. Det liker jeg:)

    SvaraRadera
  25. Finfin idé. OBS att min blogg Williams design från och med i år heter CREATIVE LIVING.
    /L

    SvaraRadera
  26. Håller med övriga här, toppenkul idé! Lägg gärna till mig i listan också, noterade att jag inte fanns med där..

    Mvh
    /Johanna

    SvaraRadera
  27. fanns inte heller med i listan..
    och tycker det låter som en kul idé!
    kram, ninna

    SvaraRadera
  28. God idé!
    Fin mulighet til å bli kjent med de andre Fabrikantene.
    God helg!
    Klem, Lena.

    SvaraRadera
  29. Efter trettiotre (33) kommentarer känns ju min synpunkt ganska obetydlig, men... upprepar ändå föregående mest använda ord: toppen!

    Verkligen toppen.
    Heja er!

    SvaraRadera
  30. Trevlig idé..men såg att min blogg saknades på listan över medlemsbloggar...
    https://hemhososs.blogspot.com
    Mvh MALIN

    SvaraRadera
  31. Hej! Finns inte med på listan, Livet är Underbart. Tycker att idén låter spännande och kul! kram

    SvaraRadera
  32. hejsan!
    låter som en bra idé och kul
    kram

    SvaraRadera
  33. det var en veldig god ide!
    hilsen mrs hardy

    SvaraRadera
  34. Mycket bra idé! Tycker vi ska köra på det! :)

    SvaraRadera
  35. Japp, bra idéer finns ju överallt och alla har ju sitt speciella att komma med. Låter som det kan bli kul!

    SvaraRadera
  36. Spännande och bra idé!
    kram för ert fina arbete!

    A

    SvaraRadera
  37. Låter spännande...
    Gärna med god framförhållning då det krävs lite extra tycker jag.
    Vassegoda, min söndagsbild...
    kram ullamaria
    http://www.mittlillahimmelrike.blogspot.com

    SvaraRadera
  38. Låter absolut som en god idé, men tycker det är synd om ni tar bort bilderna till höger och enbart har med listan på alla bloggare. Jag blir ofta väldigt inspirerad att gå in hos andra när jag ser en liten tjuvkik på vad de visar här till höger...
    /Annika

    SvaraRadera
  39. Tycker det låter som en toppen idé.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  40. Håller med ovanstående om att det är en rolig ide.
    Låter som en spännande utmaning.

    Må så gott. //Kram Lissen

    SvaraRadera
  41. låter som en bra ide!
    Ps. jag saknas i medlemslistan men har lagt ett mail till er om detta :)

    SvaraRadera
  42. Jag har följt er hos några bloggvänner. Även om min blogg spretar åt lite olika håll så tycker jag att det här verkar intressant. Platsar jag som medlem?
    Hälsningar Maud
    basilica.blogg.se

    SvaraRadera