Sidor

kategorisering och medlemslista

fin-fin förvaring hittas hos granit


Nu har vi försökt få inplockat alla bloggar i olika kategorier, samt gjort en medlemslisa [a-ö] som ni hittar uppe i gråblå balken, under medlemmar. För att vara säker på att vi inte tappat bort någon uppmanar vi nu alla medlemmar att kolla :


-1. att er blogg finns med i en och rätt kategori
2. att er blogg finns med i medlemslistan i gråblå balken ovan


-
Ifall ni saknar er blogg i båda eller någon av dessa kategorier, så var snäll och lämna en kommentar i detta inlägg. Eftersom vi redan nu är många medlemmar så har vi valt att placera varje blogg i endast en kategori. Känner ni nu att er blogg hamnar i fel kategori så lämnar ni likaså en kommentar under detta inlägg.
-
Vill oxå påpeka att nu när fabriken har flera bloggkategorier så ligger inte alla senaste publicerade inlägg längre högst upp i fabriksbloggen. Så ett tips till alla medlemmar och andra läsare är att skrolla ner och kolla i de olika kategorierna!
-
ps. Kommer så småningom att ordna en logga tävling här på bloggen, där alla medlemmar som vill, har möjliget att skapa en fabrikslogga. Tanken är att alla bidrag sen presenteras här på bloggen och att det ordnas en tävling bland alla som deltar. Den vinnande loggan kommer sen att användas som fabrikslogga. Mer info om detta kommer längre fram, men vi tänkte att det är bra att veta lite vad som komma skall, så har eventuella intresserade möjlighet att börja fnula på ide´n!
-
Allt gott / camilla

36 kommentarer:

  1. Min blogg vit poesi finns inte med i den grå balken.
    Kramkram M

    SvaraRadera
  2. Vilken bra idé att kategorisera bloggarna. Min blogg saknas från balken här till höger, men den finns med i medlemslistan.

    Ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
  3. Mitt namn var felstavat i den grå balken och jag kan inte hitta min blogg i någon av kategorierna. Butiksblogg eller Pyssel/loppis retro.
    Kramar från
    Johanna
    A piece of Asia

    SvaraRadera
  4. Ser att min blogg hamnat bland butiksbloggar vilket känns lite fel eftersom jag bloggat i snart 4 år, från början utan butik och butiksdelen är inte särskilt stor i bloggen. Skrev tidigare att jag tycker att jag platsar bäst bland Lantliv.

    kram Mia

    SvaraRadera
  5. Hej goingar ...tror att min saknas=)
    kram

    SvaraRadera
  6. Heej! Min blogg saknas i medlemslistan men finns med i spalten till höger här.

    SvaraRadera
  7. Hej där! Vad bra det blev, duktig du är :) Min blogg finns med i lantlivsbloggarna som jag ville, men saknas i medlemsregistret.

    Kram loella

    SvaraRadera
  8. Allt ok för min del :)

    Ann-Christine

    SvaraRadera
  9. Först: vilket jobb ni gör!

    Jag finns inte med i medlemslistan och vill gärna hamna i katergori; Modernt/Stilrent/design.
    Hoppas att det går att ordna.

    Spännande med logotävling.
    KRam Anna

    SvaraRadera
  10. Hej, så fint det blir :-)

    Jag finns inte med i medlemslistan /grå balken... men jag finns i blogglistan här till höger i rätt kategori :-)

    Kram Helena
    www.franskalijan.blogspot.com

    SvaraRadera
  11. Jag fanns inte med i medlemslistan, men jag fanns i rätt kategori: pyssel/loppis/retro

    SvaraRadera
  12. Det kan vara att jag är trött, men jag hittar mig ej i medlemsförteckningen under den grå listen. Eller ser jag dåligt måhända :)?! Ett fint jobb ni gör med hela sajten!

    SvaraRadera
  13. Hejsan!
    Jag finns inte med i medlemslistan/grå balken
    Ligger i rätt kategori i listan här intill...:)
    Jättefint och smart blir det
    Kramar
    Annelie http://betongsnackor.blogspot.com

    SvaraRadera
  14. Hejsan, min blogg saknas i medlemslistan där uppe men finns med bland kategorilistan..

    Tack för ert fina jobb! Kram Marie

    SvaraRadera
  15. Tycker också att ni gör ett fantastiskt jobb.

    Jag är nog också lite trött och hittar inte min blogg.

    Ha det gott.//Lissen

    SvaraRadera
  16. Det ser jättebra ut... Ett sånt jobb ni gjort:)MEN jag hittar inte min blogg bland kategorierna...

    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  17. Hei hei... Så fint det blir her! Sikkert en stor jobb å administrere denne siden her.

    Ser jeg er med som medlem, men jeg tror jeg har "falt ut" av kategoriene.....
    http://therese-minverden.blogspot.com/ er adressen min.

    Ha en god dag :)

    SvaraRadera
  18. Litt vanskelig med hvilken kategori jeg hører hjemme i.... men jeg tror det må bli; modernt/stilrent/design... eller... :)

    SvaraRadera
  19. Hej
    Jag finns med i medlemslistan men inte i listan till höger - ej kategoriserad. Men jag vet inte riktigt vilken kategori som jag skulle tillhöra?

    SvaraRadera
  20. Hej hej!
    Jag saknas i medlemslistan men finns med i rätt kategori :)

    Ha en härlig fredag och en lika härlig helg!
    Kram ia

    SvaraRadera
  21. Hejsan!
    Jag tycker att min blogg passar bäst under Lantliv.
    Roligt att se att Fabriken växer och blir stor, vilket jätte jobb ni gör här.

    Ha en bra helg, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Efter en del funderande så vill jag ändra kategori från Lantligt till Pyssel. När jag tittar på mina inlägg så är de nog ändå mest pyssliga.
    Tack för en supertrevlig samlingsplats!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  23. Halloj!

    Jag finns inte med i högerspalten, vill vara under lantlivsblogg.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  24. Hej!

    Vilket otroligt jobb ni gör med sidan, det blir verkligen hur bra som helst!

    Min bild för denna söndag finns uppe.
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Nu har jag laddat upp söndagsbilden!
    www.vitating.blogspot.com

    Kram Maria

    SvaraRadera
  26. Jag finns inte heller med i listan så lägg gärna till mig!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  27. Hej hopp! Hittade hit via en annan blogg och det verkar vara så himla trevlig så både jag och min blogg är gärna med.
    Kategori? Trädgård, foto, pyssel - stoppa in mig där jag passar bäst :)

    Ha en bra dag :)

    SvaraRadera
  28. Kul att vara med här....ni fixar och ordnar så det blir toppen! Jag står med under kategorin modernt/stilrentdesign...men när jag klickar på länken funkar den inte.

    Ha det fint...kram tina!

    SvaraRadera
  29. Hej tjejer, jag är gärna med, men hittar ingen passande kategori, eftersom jag skriver om inredning i alla dess former... plus lite till. Vad sägs om en ny kategori? "Inredningsdesign"? Eller nåt ;-)
    /Lisbeth på
    http://inredningsdesigner.blogspot.com

    SvaraRadera
  30. Hej tjejer,
    Hittar inte min blogg i listorna till höger men väl i medlemslistan högst upp...Placera var ni finner lämpligt!
    Kram och keep ut the good work!
    Matilda

    SvaraRadera
  31. Hej på er!
    Hittar inte min blogg varken i medlemslistan eller kategorin.
    Stor passion familj & inredning
    wwwkickis.blogspot.com
    Bohemiskt/industrielltkategorin
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  32. OK, kanske denna blogg passar här trots allt?
    Inte vitt, inte lantligt, inte pyssel, så kanske design?
    http://wabisabi-style.blogspot.com/

    /Lisbeth

    SvaraRadera
  33. Jag vill gärna tillgöra kategorin modernt/stilrent.

    SvaraRadera
  34. Hej!
    Jag hittar min "radhuslänga" i medlemslistan, men ej under någon kategori. Jag tror att "modernt/stilrent/design" är den som är mest passande för min blogg.

    Har för övrigt publicerat min första söndagsbild idag. Tycker fabriken är jättekul som initiativ och jag ska försöka bidra mer i framtiden!
    Hälsningar Åsa

    SvaraRadera
  35. Hej! Jag har kollat på medlemslistan men min blogg är inte representerad däg, trots att den kommer upp till höger när jag gör ett nytt inlägg!
    MVH
    Lana

    SvaraRadera
  36. Hej, min blogg finns inte med. Jag skulle gärna vilja ha den införd under rubriken "Modernt Stilrent Design".

    Bloggen heter: www.soderbodan.blogspot.com
    (Söderbodan)

    Hälsningar,
    Kristina

    SvaraRadera